Reglement for utleie

  1. All utleie, og utkvittering/innlevering av nøkkel, foregår på Driftsavdelingen. Før utleie bør lokalet sjekkes av utleier og leietaker.
  2. Leietaker har plikt til å gjøre seg kjent med branninstruksen og rømningsveier.
  3. Etter arrangement har leietaker disse oppgaver:
    1. Vaske opp kopper/fat, samt div. som er brukt og settes/legges i skap og skuffer.
    2. Tørke av bord og stable dem under scenen.
    3. Stoler stables og settes under scenen, evt. (stables pent ca. 1 meter fra veggen)
    4. Kjøleskapet må tømmes./ husk sjekk kaffetrakter, fjern kaffefilter m/grugg.
    5. Rydde lokalene, tømme søppelbøttene og koste gulvene.
    6. Søppel sorteres etter sorteringsanvisningen og legges i dunk på trappa.
    7. Metall og glass deponeres i containere nedenfor samfunnshuset.
    8. Leietaker faktureres, dersom det er etterlatt søppel som utleier må deponere på
      omlastningsstasjonen.
    9. Nøkkel leveres tilbake til Driftsavdelingen så snart som mulig etter arrangementet.
      nyanskaffelser.5. Leietaker har plikt til å melde fra om lokalenes tilstand, og om oppståtte skader til Driftsavdelingen.
  4. Leietaker er ansvarlig for eventuelle skader som måtte oppstå ved uaktsom bruk av bygning/materiell
    mens leieforholdet varer. Leietaker må dekke utgifter som påløper til reparasjoner, utbedringer eller nyanskaffelser.
  5. Priser for utleie finner du her.